Officielt: Alberto Toril færdig på Femenino

Real Madrid Femenino skal have ny cheftræner til næste sæson. Det står klart efter, at klubben i dag har meddelt, at Alberto Toril forlader sin post.
Klubben takker Toril for professionalisme, engagement og arbejde med at lede holdet de seneste fire sæsoner.
Toril har trænet Real Madrids kvindehold i 158 kampe og opnået 112 sejre. Holdet har kvalificeret sig til Champions League i alle fire sæsoner, en turnering hvor de har nået kvartfinalen to gange.
