Spansk medie: Arteta er Riquelmes træner
Hvis Enrique Riquelme er Real Madrid-præsident efter d. 7. juni har han, udover to verdensstjerner, også lovet en ny erfaren træner, som ikke er José Mourinho, og ifølge OkDiario er der tale om Arsenals Mikel Arteta.
Arteta har netop ført den engelske klub til deres første mesterskab siden 2004 og til deres første finale i Champions League siden 2006. Både i aften og i 2006 tabte de dog.
Arsenal har gennemgået en imponerende resultatmæssig udvikling under Arteta, men på samme tid vil kritikere pointere, at det ikke ligefrem er en spillestil, der får folk til at sætte sig på kanten af deres sæder.
Mikel Arteta har været træner i Arsenal siden 2019.
Jo selvfølgelig, og så efter valget er overstået så han kan sige han prøvede :)Real HWL post=197258 skrev:
El Siete post=197256 skrev: Er Joao Neves virkelig 150M værd og på et niveau med Cristiano og Kaka? Han selvfølgelig kun 21, så han har en stor fremtid, men pilen peger mere mod Vitinha tænker jeg. Men lige meget hvad, hvorfor skulle PSG af med nogle af de to. De går jo efter den tredje CL næste år.
Perez lover jo heller ikke at hente spilleren, han siger bare han byder på spilleren :)
Samme med Riquelme og Haaland. Han kan bare betale de 15M i kontingenter, det er jo småpenge.
El Siete post=197256 skrev: Er Joao Neves virkelig 150M værd og på et niveau med Cristiano og Kaka? Han selvfølgelig kun 21, så han har en stor fremtid, men pilen peger mere mod Vitinha tænker jeg. Men lige meget hvad, hvorfor skulle PSG af med nogle af de to. De går jo efter den tredje CL næste år.
Perez lover jo heller ikke at hente spilleren, han siger bare han byder på spilleren :)
Siempre Madrid post=197252 skrev: Mine bud er også Neves eller Vitinha. Er de ikke begge under Jorge Mendes´ vinger?
Dark horses må være Désiré Doué eller Julián Álvarez, men der er vi bare ikke oppe i "Kaká og CR7"-niveau, men den betegnelse lader i forvejen til at være svært overdrevet, for der findes vel ingen spillere på det niveau lige nu.
Men send Fede Valverde til Paris med en pose penge og en flybillet til Madrid til Vitinha, så er Gammelfar glad!
Jo Jorge Mendes repræsentere både Nevas og Vitinha.
Dark horses må være Désiré Doué eller Julián Álvarez, men der er vi bare ikke oppe i "Kaká og CR7"-niveau, men den betegnelse lader i forvejen til at være svært overdrevet, for der findes vel ingen spillere på det niveau lige nu.
Men send Fede Valverde til Paris med en pose penge og en flybillet til Madrid til Vitinha, så er Gammelfar glad!
Mit bud er at det er en spiller fra PSG. Og jeg tror simpelthen ikke han er så dum at købe en venstrekant mere, så det udelukker Kvaratskhelia.
Jeg tror det er Nevas eller Vitinha. Kan ikke se det kan være andre. Med mindre han går ombord hos sine spanske fjender, så kunne det også være Julian Alvarez, Pedri eller Yamal ;)
Jeg blev glad, da jeg så det ikke er en PL-spiller, for så er det i det mindste ikke Enzo Fernandez.Eller Rodri.
Jeg ville egentlig foretrække, at han smed et lidt lavere beløb efter Alexis Mac Allister, men kan han lande Joao Neves, så klager jeg dog ikke.
Der er meget snak om forsvarsspillere, kantspillere og angribere, men det er sgu for det meste på midten det hele vindes. Især titler. Se på Kroos og Modric, og nu Neves-Vitinha. I den sammenhæng kommer vi heller ikke udenom Xavi-Iniesta.
Fichajes: “Vienen Mourinho y Konaté... y ahora digo Dumfries. Un lateral derecho muy bueno. Pero vamos a tener jugadores buenos en otras posiciones. Voy a hacer una oferta a un club de Champions próximamente, el martes, que será el mayor pago que el Madrid habría hecho por un jugador en su historia, 150 millones por lo menos. No es Olise, es un gran jugador pero no es; no es Doku, no es Haaland, no es Kane... Pero juega de la media para arriba. Y no es de la Premier. Es un Galáctico total. Pero primero hablaremos con el club, no haremos lo que ha hecho este señor”.Madrid1998 post=197246 skrev:
Jeg læste at han sagde, at det ikke drejer sig om en forsvarsspiller, eller en angriber.Matamoro post=197245 skrev: Florentino siger at det er en angriber. Eller i hvert fald offensiv spiller. Det udelukker vel Neves.
Offensive spillere fra en champions league klub som ikke er i premier League:
Doue.
Dembele
Kvara
Diaz
Alvarez
Musiala
Han skulle også være ung.
Det kan jo kun være Neves eller Vitinha. Musiala kunne det principielt også være, men det kan jeg ikke forestille mig Bayern går med til.
Jeg læste at han sagde, at det ikke drejer sig om en forsvarsspiller, eller en angriber.Matamoro post=197245 skrev: Florentino siger at det er en angriber. Eller i hvert fald offensiv spiller. Det udelukker vel Neves.
Offensive spillere fra en champions league klub som ikke er i premier League:
Doue.
Dembele
Kvara
Diaz
Alvarez
Musiala
Han skulle også være ung.
Det kan jo kun være Neves eller Vitinha. Musiala kunne det principielt også være, men det kan jeg ikke forestille mig Bayern går med til.
