Spansk presse: Florentino Pérez har aftale med Ibrahima Konaté

Ifølge spansk presse har Florentino Pérez en aftale med Liverpools Ibrahima Konaté, når og hvis han bliver genvalgt som præsident i den kommende weekend.

Den franske forsvarer har kontraktudløb med den engelske klub og har bebudet, at han ikke forlænger den og det skal Florentino Pérez altså have udnyttet til at hente en gratis forstærkning til det centrale forsvar.

Det menes, at Ibrahima Konaté får en kontrakt af fire års varighed med Real Madrid.

Log-på for at kommentere


Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #1 1 uge 6 dage siden
Hvis Perez er smart går han jo bare ud og siger: "Jeg har også en aftale med Haaland."
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #2 1 uge 6 dage siden
​Perez kommer med en stor signing i aften kl 21.40. Mon ikke det er Neves/Gvardiol/Enzo? 
Selvom han nok vinder, så har det i mindste skabt konkurrence og lagt pres på Perez, for han kan ikke bare hente Paz og Endrick tilbage og kalde det en sommer, han er blevet nødt til at adressere nogle af problemerne i truppen. 
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #3 1 uge 6 dage siden
Vildt at betale €15m for Mourinho.

Det er så desperat Perez er. Han ved kun én mand kan redde det lort han har bygget op.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #4 1 uge 6 dage siden
Det ser ikke ud til at det rager Florentino en papand at vi ingen spanske spillere har til VM.

I det mindste (og det er the bare minimum) vil Riquelme hente Rodri. Og give klublegender som Raúl og Hierro lidt respekt.

Jeg fatter ikke at socios er så ligeglade med at vi ingen spansk identitet eller kvalitet har.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #5 1 uge 6 dage siden
Det kunne ellers være et godt spice til vores trup, at få en spiller ind, der tidligere har hånet franske spillere for at være af afrikansk afstamning.

Tror det vil gå godt med vores franske enklave og generelt mangler vi også gnidninger og interne magtkampe i truppen.
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #6 1 uge 6 dage siden

Ramos4 post=197215 skrev: Jorge Mendes er Neves' agent og efter at vi er lune på Mourinho skulle forholdet til Mendes være blevet godt igen.

​Ja klart, og Perez' forhold til Khalaifi er også blevet bedre, men det er trods alt PSG. Men fed handel hvis det lykkes, bedre end Enzo. 
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #7 1 uge 6 dage siden
Jorge Mendes er Neves' agent og efter at vi er lune på Mourinho skulle forholdet til Mendes være blevet godt igen.
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #8 1 uge 6 dage siden

Ramos4 post=197210 skrev: Dumfries, Konaté, Gvardiol, Joao Neves.

Lyder som de spillere Perez arbejder på lige pt.

Specielt de to sidste er jo rigtigt gode spillere og ikke kæmpe stjerner - men netop typer som Mourinho godt kan lide. Hårdtarbejdende og på vej op.

​Dumfries og Konate er hentet forlyder det, Gvardiol bliver nok lidt dyr, men kan Neves virkelig vristes fri af PSG? Jeg tror trods alt det er nemmere for ham at hente Enzo Fernandez, det er nok bare et spørgsmål om at de vil have de 120M de gav for ham, igen. 
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #9 1 uge 6 dage siden
Dumfries, Konaté, Gvardiol, Joao Neves.

Lyder som de spillere Perez arbejder på lige pt.

Specielt de to sidste er jo rigtigt gode spillere og ikke kæmpe stjerner - men netop typer som Mourinho godt kan lide. Hårdtarbejdende og på vej op.
Hamid8210 svaret på emne: #10 2 uger 3 timer siden
Har set nogen kampe og der har han set god ud. Stærk og aggressiv i sit spil.

Ikke for sjov manden har været på årets hold i serie A i
2020–2021
2022–23
2023–24
2024–25

Og igen 25-26!

Nr. 2 med flest Interception
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #11 2 uger 7 timer siden

Hamid8210 post=197145 skrev: Den sidste vi skal hente ind er altså Bastoni fra Inter! En kæmpe chef dernede

​Er han det?
Ser du mange Inter-kampe?
DeLaRed svaret på emne: #12 2 uger 8 timer siden

Ramos4 post=197144 skrev: Trent kommer til at få splinter i røven.

​Mere end fortjent!
Hamid8210 svaret på emne: #13 2 uger 10 timer siden
Den sidste vi skal hente ind er altså Bastoni fra Inter! En kæmpe chef dernede
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #14 2 uger 20 timer siden
Trent kommer til at få splinter i røven.
Madrid1998 svaret på emne: #15 2 uger 20 timer siden
Ved ikke helt med Konate, men jeg tror Dumfries bliver god for os.

Et bæst fysisk, og kan spille begge veje.
mohbar svaret på emne: #16 2 uger 21 timer siden
​Dumfries til Real skulle være så godt som sikkert. Tydeligt at Mourinho er godt igang med at få funderet forsvaret
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #17 2 uger 21 timer siden
Konate er en fin spiller. Men han rykker ikke noget kvalitetsmæssigt i truppen.

Han er endnu en spiller der er god på visse dage og laver store fejl andre dage.

En middelvare. Gratis, bevares. Men det styrker ikke kvaliteten i midterforsvaret. Heller ikke en leder i mine øjne, som en type som Huijsen kunne have godt af at læne sig op ad.

Men midterforsvarer skal åbenbart være gratis. 4 år mere til Perez. Lad os håbe på Enzo også ;)
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #18 2 uger 1 dag siden
​God, billig handel, men jeg synes stadig man skal ud og hente endnu en centerback et sted, eventuelt Gvardiol eller Saliba (nok usandsynlig).
Huijsen(21), Konate(27), Gvardiol(24) og Rudiger(33), samt Asencio eller Jacobo Ramon, som centerbacks, Grimaldo og Dumfries som billige backups på backpladserne, og så er vi sikret i forsvaret mange år frem. 
Estadio Santiago Bernabéu svaret på emne: #19 2 uger 1 dag siden
​Synes faktisk det er en udemærket signing når man tænker på at det også er en billig handel. Liverpool har vel ikke fået noget transfersum (fordi vi skal ikke spille Klub VM midt i kontraktperioden).

Hvad lyder rygterne om lønnen på?
Fondo_Sur's profilbillede
Fondo_Sur svaret på emne: #20 2 uger 1 dag siden
Trods alt en stabil transfer. Lige fyldt 27. Starter for Liverpool og Frankrig. Det er bare ikke særlig visionært. I hvert fald godt for bredden, så Tchouameni ikke behøver at spille dernede og være fraværende fra midtbanen.
elle44's profilbillede
elle44 svaret på emne: #21 2 uger 1 dag siden
Det bliver værre og værre. Sikke en farce af en valgkamp

Seneste artikler...